Γνώμη για το stabilizer της pilotfly H245

Καλησπέρα στην ομάδα!Θα ήθελα την γνώμη σας και την βοήθεια σας σχετικά με μια αγορά που έκανα απο γνωστό κατάστημα και βγήκε ΜΑΠΑ!!!Πρόκειται για το stabilizer της pilotfly H245.Το αγόρασα καινούριο απο το συγκεκριμένο κατάστημα μετα απο παραγγελία που ειχα κάνει.Το ανοίγω σπίτι και κάνω τέλειο balance με την canon 5diii και τον 16-35 σύμφωνα με τις οδηγίες,Πατάω on και άρχισε να κάνει σαν δαιμονισμένο με αποτέλεσμα να χτυπήσω και τον φακό μου!Το γυρνάω πίσω και πάει στο service του μαγαζιού για μια βδομάδα όπου μου λένε οτι για κάποιο λόγο ειχε ξερυθμιστει μετα απο επικοινωνία τους με την pilotfly!!!(σημειώνω οτι δεν έκανα κάποιο update ουτε καν κατέβασα κάποιο app για να πειράξω ρυθμίσεις )!Το ρυθμίζουν online και μου το δίνουν,Κάνω μια μέρα δοκιμαστικό όλα μια χαρά!Την δεύτερη μέρα πάω σε δουλειά,νεκρό το εργαλείο!το πάω Servise και μου λένε μετα απο δυο μέρες μετα απο επαφή με την εταιρία οτι ειναι σπασμένη μια επαφήΚαι θελει άλλαγμα η πλακέτα όπου θα τη στέλναν απο Γερμανία να μου την βάλουν εδω στο Servise!!!!Και ερωτώ!!!;;εγω τι φταίω!πηρα καινούριο μηχάνημα και προφανώς ειναι ελαττωματικό!!ζητησα άμεση αντικατάσταση και δεν μου την κάνουν! Ποια τα δικαιωματά μου σαν πελάτης που αγοράζω χαλασμένο προϊόν ;ποιος ο λόγος να αγοράζουμε απο ελληνικά μαγαζιά και να μην έχουμε καμια υποστήριξη;;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι εχεις δικαιο αλλά... σε αλλή περιπτωση θα ησουν ακομα στην πρώτη επαφη δυστηχως.... Αυτος ειναι ο λογος που χρειαζεται μεγαλη προσοχη η επιλογη εξοπλισμου!!! Και εγω τρεμω αν πάθει κάτι το δικο μου stabilizer

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Να πω ότι πείρες κάνα κινέζικο να πω τι περιμένεις, αλλά γερμανικό και βαρύ όνομα δεν το περίμενα.Επικοινώνησε απευθείας με την μαμά εταιρία και ζήτα τους άμεση αλλαγή λόγω έλατο ματικού προϊόντος.

Αυτο σκοπεύω να κάνω αφού δε βγάζω άκρη με το κατάστημα

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Και ξεκίνα να γράφεις σε διεθνή φόρουμ για το πρόβλημα και την αντημετοπιση που είχες

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Γιαννη δεν νομιζω οτι θα κανει διαφορα αν γραψει. Ουσιαστικα ειναι να μην σου τυχη... και ναι να στειλει mail στην Μαμα...

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Έχεις 100% δίκιο, η αγορά εξοπλισμού είναι τζόγος καθώς πολλές φορές το κατάστημα λιανικής ανταγωνίζεται με την αντιπροσωπεία και το σέρβις σε αδιαφορία και ανευθυνότητα!

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Εγώ θα τους ξεφωνιζα παντού τα εργαλεία αυτά είναι για επαγγελματιες δεν μπορεί να σε κρεμάει από την πρώτη μέρα που το πείρες, αν ήταν κάνα παιχνίδι να πω οκ αλλά να χεις δώσει κάνα 1000κο και να μην μπορείς να δουλέψεις είναι τρέλα

Γιαννη δεν σου εχει συμβει απλα,τότε συνηδειτοποιεις ότι δεν μπορεις να κάνεις τιποτα,μου συνεβη με μεταχειρισμενο εξοπλισμο 3000 ευρω με εγγυηση αντιπροσωπειας....

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου έχει κάτσει αλλά όταν πήρα τη 5mark iv είχε ένα θέμα με το buck Focus που εγώ νόμιζα ότι ήταν θέμα στον εσθητηρα τους έκανα μπουρδελο στην Canon μέχρι να μου αποδείξουν ότι η μηχανή δεν έχει πρόβλημα, και οφείλω να πω ότι κάνανε τα πάντα για να με εξυπηρετησουν και χωρίς να έχω δίκιο

Μιλάς για τελειως διαφορετικου βεληνεκους εταιρειες... η Canon ειναι ενηλικη αυτες οι εταιρειες ειναι μωρα και με ελαχιστη παρουσια... επισης η καινοτομια τους πολλές φορες τισ φτανει κοντα σε μονοπωλιακες συμπεριφορες αγορας

Για την pilot fly λες ότι φέρεται μονοπωλιακα???

Για τις περισοτερες εταιρειες αυτου του ειδους... Βέβαια πάντα ειναι η αποψη μου αυτη... Και χωρις να γινετε συγκεκριμενη για κανενα λόγο.

Φέρονται έτσι γιατί σου λέει αγοράζεις Γερμανική τεχνολογία και πρέπει να την πληρώσεις. Να πω την αλήθεια εγώ πήρα το crane το έχω κάνα χρόνο περίπου το έχω λιώσει και δεν έχει κάνει το παταμικρο άρα τι γερμανικό και κουραφέξαλα, ο μόνος λόγος που το προτιμάς το γερμανικό είναι το after sale service αν δεν το έχεις κι αυτό......

και ήταν ένας απο τις βασικούς λόγους που το προτίμησα

Και εγώ ήμουνα έτοιμος να παραγγείλω το pilot fly γιαυτό το λόγο αλλά μετά από πολλές συζητήσεις στην ομάδα αποφάσισα να πάρω το crane ευτυχώς

εγω εχω το Ronin-m και θα παω για το crane τωρα,η φορητοτητα ειναι πολύ σημαντικη,βεβαια και το Ronin-m ειναι απιστευτο εργαλειο και Safe επισης

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Δίκιο έχεις και εσύ δίκιο και το κατάστημα. Σου προσφέρει την εγγύηση που σε ενημέρωσε όταν το αγόρασες αλλα απο την άλλη και εσύ το έχεις λίγες ημέρες. Κοίτα στην εγγύηση εάν λέει κάπου ότι σε τόσες μέρες σου το αλλάζουν με νέο μερικές εταιρίες το κάνουν μέσα σε 7 ημέρες άλλες καθόλου και άλλες μόνο σε DoA. Επίσης εγώ θα προσπαθούσα μέσω του καταστήματος να πιέσω την εταιρία για την αντικατάσταση.

Είχε πρόβλημα απο την ώρα που βγήκε απο το κουτί του!και το επέστρεψα την επόμενη!απο την αρχή πίεσα για αλλαγή!με πείσαν οτι ήταν ενα απλό ρύθμισμα και αυτά συμβαίνουν! Μετα έγινε και το αλλο

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Αποστόλη, εάν ο φακός σου 16-35 έχει πάθει ζημιά εξαιτίας του προϊόντος που αγόρασες και έχει τρέχουσα αξία πάνω από 500 €, τότε (δυστυχώς μόνο με δικαστήριο που θα κρατήσει καιρό) υποχρεούνται να σε αποζημιώσουν και για τον φακό.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να κάνεις αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Επίσης, σύμφωνα με τον νόμο, όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Αν δεν σου το αντικαθιστά, κάνε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/el/component/content/article/852.html

Ευχαριστω πολυ Φίλε μου!πολυ χρήσιμα αυτά που έγραψες μιας που είσαι και δικηγόρος

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Πες μας όμως το κατάστημα για να μην περάσουμε ούτε απ έξω....

αρα αναλαμβανεις και το κοστος για την μηνυση προς το φορουμ για συκοφαντεία...

Συκοφαντεια σε ενα γεγονος το οποιο ειναι πραγματικοτητα δεν υπαρχει.Συκοφαντεια θα ηταν εαν το γεγονος δεν ειναι αληθες!

michael67 θα πληρωσεις την αγωγη που θα φαω(αν ειπωθει το ονομα -καταστημα το οποιο δεν εχουμε λάβει την αποψη του) σωστά?κρατω screenshoot!

Ωραιος διαχειριστης εισαι πετας την ευθυνη σε οποιον βρεις μπροστα σου γνωστο αγνωστο.Και φυσικα να απαντησει το μαγαζι αλλα εφοσον αναφερθει το ονομα του.Αλλωστε νομιζω οτι δεν εχει γραφτει κατι αρνητικο για το καταστημα αλλα μονο τοποθετηση για το συμβαν.

michael67 στο καλό!

χωρίς να το έχω ψάξει περισσότερο, δυσκολεύομαι να φανταστώ μήνυση εναντίον του φόρουμ ή του διαχειριστή του. Το πιο λογικό είναι, αν υποβληθεί, να υποβληθεί εναντίον αυτού του ιδίου που έκανε την ανάρτηση (του Αποστόλη). Το πολύ πολύ να ζητηθούν από τ…#

....Είναι αυτές οι στιγμές που το φόρουμ θα έπρεπε να μην υπάρχει.....

καταλαβαίνω το άγχος να μην έχετε τραβήγματα και τρεξίματα με τον νόμο και επίσης συμφωνώ με τη νοοτροπία σας να ακούγονται πάντα και οι δύο πλευρές. Αλλά δεν συμφωνώ ότι το φόρουμ δεν θα έπρεπε να υπάρχει όταν κάποιος συμφορουμίτης κάνει δημόσια μια α…#

Απαντήστε σε αυτή την ανάρτηση

Απάντηση σε αυτό το θέμα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες παρακολούθησης για τη διαφοροποίηση μεταξύ ατομικών υπολογιστών, των εξατομικευμένων ρυθμίσεων υπηρεσιών, των αναλυτικών και στατιστικών σκοπών,της προσαρμογής του περιεχομένου και της προβολής διαφημίσεων. Αυτός ο ιστότοπος μπορεί επίσης να περιέχει cookies από τρίτους . Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο, υποθέτουμε ότι ταιριάζει με τις τρέχουσες ρυθμίσεις, αλλά μπορείτε να τις αλλάξετε ανά πάσα στιγμή. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: Προστασία προσωπικών δεδομένων και πολιτική cookie